piątek, 30 czerwca 2017

Summary of June.

 

     Czerwiec, miesiąc uwielbiany przez wielu, powszechnie kojarzony z końcem szkoły i początkiem wakacyjnego wypoczynku - odchodzi w zapomnienie. U mnie minął za szybko ale zostawił wspomnienia pełne atrakcji związanych z dłuższym weekendem oraz kilka bardzo udanych sesji. 

   Wizyta w Hydropolis na długo zostanie w mojej pamięci. Jest to nowe centrum poświęcone wodzie w każdej postaci, przemawia do wyobraźni dużych i małych - to po prostu trzeba zobaczyć!
 

    Pierwszy dzień długiego, czerwcowego weekendu spędziłam z moim chłopkami w Parku Linowym na Wyspie Opatowieckiej. Musiałam przełamać strach związany ze wspinaczką na wysokościach a pod koniec dnia sama skakałam po drzewach niczym Tarzan. 
 
Nie zabrakło również plażowania na jednej z wrocławskich plaż :).


A na koniec szał truskawkowy :)

1 komentarz:

  1. Piękne zdjęcia, nie wiedziałam o takim miejscu, szkoda, że tak daleko ode mnie. Ślicznie wyglądasz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz. Konstruktywna krytyka mile widziana. Jeśli masz ochotę obserwuj, nie proponuj obustronnej obserwacji! Staram się wchodzić na każdy blog i jak mi się spodoba to na pewno zostanę na dłużej!